საბუღალტრო ჩანაწერების აღდგენა
ყველა კომერციული და არაკომერციული ორგანიზაცია ვალდებულია აწარმოოს ბუღალტრული აღრიცხვა მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. ბიზნეს ტრანზაქციის დოკუმენტები სათანადოდ უნდა იყოს აღრიცხული და შენახული 5-10 წლის განმავლობაში, ხოლო საგადასახადო ანგარიშები წარდგენილი უნდა იყოს დადგენილ ვადებში. ფინანსურ დოკუმენტაციაში დაშვებულმა შეცდომებმა, გამოტოვებებმა და ხარვეზებმა შეიძლება გამოიწვიოს დისციპლინური, ფინანსური, ადმინისტრაციული ან სისხლისსამართლებრივი პასუხისმგებლობა კომპანიის ხელმძღვანელებისთვის. თუ თქვენი კომპანიის ბუღალტერია მოუწესრიგებელია, დაუკავშირდით Financial Outsource-ს. ჩვენი სპეციალისტები უზრუნველყოფენ თქვენი კომპანიის ბუღალტრული აღრიცხვის აღდგენას. ინფორმაცია ფასებზე შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენს ვებ-გვერდზე.
რა არის ეს?
ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენა გულისხმობს კომპანიის ფინანსური დოკუმენტაციის განხილვას და შენახვას სამართლებრივი რეგულაციებისა და სტანდარტების შესაბამისად. ეს პროცესი ხელს უწყობს სააღრიცხვო და საგადასახადო ჩანაწერებში არსებული შეცდომების იდენტიფიცირებას და გამოსწორებას, დაკარგული დოკუმენტების აღდგენას და კომპანიის ეკონომიკური საქმიანობის შესახებ სრული, განახლებული და ზუსტი ფინანსური ინფორმაციის შედგენას. ეს არის აუდიტის მოსამზადებელი და სამართლებრივი საკითხების თავიდან აცილების ლეგალური გზა.
ვის სჭირდება ეს?
არსებობს მრავალი სიტუაცია, რომელიც მოითხოვს სააღრიცხვო ჩანაწერების აღდგენას:
- ბიზნეს ტრანზაქციები ხორციელდებოდა ხანგრძლივი პერიოდის განმავლობაში, სათანადო დოკუმენტაციის გარეშე;
- ბუღალტრული მონაცემთა ბაზა ნაწილობრივ ან სრულად დაკარგული იყო;
- კომპანია გადადიოდა სხვა საგადასახადო რეჟიმზე;
- აუდიტმა გამოავლინა სერიოზული დარღვევები, ხარვეზები ან არასწორი ინფორმაცია ფინანსურ დოკუმენტაციასა და ანგარიშგებაში.
ფინანსური ჩანაწერების მოწესრიგება უზრუნველყოფს კომპანიის მიმდინარე ფინანსური მდგომარეობის სუფთა და ობიექტურ გაგებას. ეს აუცილებელია ეფექტური მენეჯმენტის გადაწყვეტილებების მისაღებად და ბიზნეს პარტნიორებთან შეუფერხებელი ურთიერთქმედების შესანარჩუნებლად. ამ საკითხების იგნორირებამ შეიძლება გამოიწვიოს ფინანსური ზარალი და რეპუტაციული ზიანი, განსაკუთრებით რეგულატორული კონტროლისა და სამართლებრივი მოთხოვნების კუთხით.
ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენის ეტაპები
Financial Outsource-თან ბუღალტრული აღრიცხვის აღდგენის პროცესი მოიცავს შემდეგ ეტაპებს:
- ბოლო სამი წლის ფინანსური დოკუმენტაციის ანალიზი. სპეციალისტი აფასებს აღსადგენი ჩანაწერების მოცულობას და ამოწმებს არსებული დოკუმენტაციის შეცდომებს, დარღვევებსა და უზუსტობებს;
- აქტივებისა და ფინანსური ვალდებულებების გადამოწმება. ტარდება სრულყოფილი ფინანსური აუდიტი, აგრეთვე, ანგარიშების შეჯერება თანამშრომლებთან, ბიზნეს პარტნიორებთან და სახელმწიფო უწყებებთან;
- პირველადი დოკუმენტაციის აღდგენა. კომპანია ხელახლა ქმნის საკუთარ დოკუმენტებს, ხოლო ასლებს ითხოვენ ბიზნეს პარტნიორებისგან. გამონაკლის შემთხვევებში, მოთხოვნები შეიძლება წარედგინოს მარეგულირებელ ორგანოებს;
- აღდგენილი ფინანსური მონაცემებით ახალი ბუღალტრული რეესტრების შექმნა;
- საბოლოო ანგარიშების შეჯერება თანამშრომლებთან, პარტნიორებთან, საქართველოს შემოსავლების სამსახურთან და სხვა შესაბამის ორგანიზაციებთან და ფონდებთან;
- კორექტირებული ანგარიშებისა და დეკლარაციების მომზადება და წარდგენა საქართველოს შემოსავლების სამსახურში. ცვლილებების საფუძველზე, კომპანიამ შესაძლოა გადაიხადოს დავალიანებაში მყოფი გადასახადები, ჯარიმები და საურავები.
მომავალში, კლიენტებს შეუძლიათ მიიღონ კონსულტაციები ან სრულად გადააბარონ კომპანიის ბუღალტრული მართვა Financial Outsource-ის სპეციალისტებს. ეს ნაბიჯი დაიცავს ბიზნესს ბუღალტრული შეცდომებისა და მათი პოტენციური შედეგებისგან.
რატომ უნდა მოგვანდოთ ჩვენ ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენა?
შპს Financial Outsource უზრუნველყოფს ბუღალტრული ჩანაწერების აღდგენის მომსახურებებს მსხვილი, საშუალო და მცირე ბიზნესებისთვის, ასევე სახელმწიფო საწარმოთა და არასამეწარმეო ორგანიზაციებისთვის. ჩვენი ექსპერტები დაალაგებენ თქვენს ფინანსურ ჩანაწერებს, დაგეხმარებიან გამოწვევების გადალახვაში მინიმალური ზარალით და მიგითითებენ, თუ როგორ უნდა აიცილოთ თავიდან მსგავსი პრობლემები მომავალში. დაგვიკავშირდით ტელეფონით ან ონლაინ რეჟიმში, ჩვენ თქვენს ყველა შეკითხვას ვუპასუხებთ და შემოგთავაზებთ სწრაფ და ეფექტურ გამოსავალს.